8285 Kisapáti, ,
Kossuth u. 77/1.

+36/87-433-377
kisapati@t-online.hu

Tájékoztató a családi fogyasztói közösségekre vonatkozó kedvezmények igénybevételéhez igényelható hatósági bizonyítványról.

Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy az egyes egyetemes szolgáltatási árszabások meghatározásáról szóló 259/2022.(VII.21.) Korm. rendelet 7/A.§ alapján a települési önkormányzat jegyzője kérelemre 8 napon belül hatósági bizonyítványt állít ki a lakás rendeltetési egységek számáról.

A lakossági kérelmek benyújtásához elkészítésre került egy kérelem nyomtatvány, mely letölthető a tájékoztató alatt megjelölt linken, vagy a Szigligeti Közös Önkormányzati Hivatal Székhelyén és Kirendeltségein ügyfélfogadási időben átvehető.

 A kérelem benyújtható postai úton, személyesen, vagy e-papíron elektronikus kérelemként. (A nyomtatvány használata nem kötelező, de ennek mellőzése esetén is a kérelemnek tartalmaznia kell azokat a nyilatkozatokat, amelyek a hatósági bizonyítvány kiadásához a jogszabályi feltételeknek eleget tesznek.)

-Kérelem lakás rendeltetési egység számának igazolására vonatkozó hatósági bizonyítvány kiállításához-

 Szigliget, 2022. szeptember 13.

 

                                                        Tóthné dr. Titz Éva s.k.

                                                                    jegyző

                                                             

Felhívjuk Tisztelt Adózóink figyelmét, hogy a helyi adók (kommunális adó, építményadó, iparűzési adó) II. félévi befizetési határideje 2022. szeptember 15. napja!

A befizetéshez szükséges csekkeket hivatalunk az I. féléves csekkekkel együtt postázta adózóinknak 2022. február hónap végén, illetve a bankszámla-nyitásra kötelezett vállalkozók ugyanekkor adószámla-kivonatot kaptak ügyfélkapujukra.

Ügyfélkapuval rendelkező személyek a helyi adókat a http://ohp.asp.lgov.hu oldalon is befizethetik, illetve itt ellenőrizhetik a befizetéseket és az utaláshoz szükséges számlaszámokat is, ha letöltik adószámla-kivonatukat.

Felhívom a Lakosság figyelmét, hogy Kisapáti Községben irányítószám változás történt, így mindenkinek, akinek a lakcímkártyáján még a régi, 8285 irányítószám szerepel, javíttatnia kell azt (8284-re) a lakcímkártya cseréjével.

A lakcímkártya cserélhető a Tapolca Járási Hivatal Kormányablakában (Tapolca, Hősök tere 15.) ügyfélfogadási időben:

Hétfő        8:00-18:00

Kedd        8:00-16:00

Szerda      8:00-18:00

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek      8:00-12:00


TÁJÉKOZTATÓ

Értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Tapolcai Járási Hivatal illetékességi területén 2022. szeptember 7-én (szerdán)  mobilizált ügyfélszolgálat működik.

A KAB-BUSZ ügyintézői a fenti napon:
Kisapáti – Önkormányzati Hivatal – Kisapáti, Kossuth u. 77/1. szám alatt 9:00 – 11:30 óra között
várják az ügyfeleket a szokásos okmányirodai (személyi igazolvány, lakcím, jogosítvány, útlevél, gépjármű, ügyfélkapu, diákigazolvány), valamint kormányablakban indítható ügyekben.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a KAB-BUSZ-ban a díjak, illetékek kiegyenlítésére csak bankkártyával van lehetőség.

Veszprém Megyei Kormányhivatal

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Letölthető dokumentumok az iskolakezdési támogatás igényléséhez.

- Iskolakezdési támogatás 2022. Kisapáti

- Iskolakezdési nyomtatvány 2022. Kisapáti